Friday 22 June 2012

Cinta Lara Rara - Part 1

Assalamualaikum wbt..

Sorry guys, aku baru habis exam ni. Tu lah lama tak blogwalking sambil meninggalkan jejak..hehehe..


Maka dengan ini, tamatlah pertapaan ku bagi semester 4..keh3... pasni jadi senior tahun 3, makin ramai lah gadis2 untuk di-ngorat.. oopss..

Ok, beralih kepada tajuk entri nih. Kali ni aku nak share cerita cinta pasal seorang gugurl nih.

Nama dia Rara. Orang panggil dia macam tu lah. Nama dalam IC jangan tanya aku. Aku kenal dia secara tidak langsung sebenarnya. Aku ikut2 member pegi makan kat 1 kedai makan. Pastu datang lah si Rara nih ambil order.

Aku buat macam biasa je. Ye lah, kat dunia luar aku ni jenis yang pemalu shy-shy cat. Segan lah nak pandang anak dara orang lelama kan. Nanti ada yang jatuh. Jatuh hati.. uisehmennn..

Aku agak umur dia baya aku, mungkin muda sikit, sebab dia macam ada sifat suka gurau2. Member2 aku nih pun suka lah gurau2 sama si Rara ni, ye la, orangnya cun gitu.

Tapi dia free hair lah. Aaahhh.. takpe.. nanti bagi tazkirah sikit, pakai tudung lah dia tu. Whoa!

Ok, tu kali pertama aku mai kedai makan tu.

Aku ingat tu kali terakhir aku pegi situ, sebab aku takde kenderaan nak pegi makan jauh dari hostel. Disebabkan aku selalu join kereta member aku, dan diorang nih pulak suka makan kat kedai makan tu sebab sedap+murah, maka makin kerap juga lah aku usya2 ter-jumpa dengan si Rara ni. 

Serius makin lama makin mengancam lawa plak budak nih. Dah la natural beauty, tak payah pakai mekap tebal2.

Tiba2.. aku dengar bunyi yang pelik....

Dup dap... dup dap.. dup dap.... aisehh...lain macam ni bro!

*tiba2 lagu nih bermain2 di minda aku yg full dengan segala data2 semasa belajar dalam bilik kuliah*

Bersambung Part 2.. tunggu yer..hehhehe...

Yang dah 'terjatuh',
Akulah Hero

update: Part 2 dah ada. Jom usya kat sini.

7 comments:

  1. Bila nak keluar part 2 ni. hehe =D

    ReplyDelete
  2. ehem2.
    jeless
    :'(

    ReplyDelete
  3. cepat update..nk bace part 2, haha

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. sory, salah taip..biasa la bangun pagi masih berliur basi..wahaha!
    ok, gugurls sekalian diharap bersabar~

    ReplyDelete