Wednesday 6 June 2012

Aku adalah hero!

Assalamualaikum wbt..

Apa khabar semua? harap semuanya sihat. Ini adalah entri pertama aku. Apa aku nak cerita kat sini, apa sebab blog ini diberi nama "Akulah Hero".

Sejak kecil lagi, aku selalu berangan2 nak jadi hero. Antaranya:
Power Rangers

Mospeada

Dragon Ball

Gundam

Iron Man

Hahaha... tu semua angan2 nak jadi hero waktu kecik2 dulu. Sekarang pun masih nak jadi hero sebenarnya. Tapi bukan hero seperti diatas lah. Maksud aku, nak jadi hero kepada diri sendiri.

Kat dunia luar, aku adalah seorang yang malas argue terhadap satu2 perkara, walaupun aku slalu dikenakan oleh kawan2 yang macam nakharoom. Rasa nak bagi pelempang or bagi dia rasa kasut saiz 8 je. Ceh! Syukur lah aku malas nak tunjukkan ke-hero-an ku depan diorang. Cukup stakat kat dunia maya ni je aku jadi hero.

Dan aku akan banyak membebel dalam blog ni since aku tak suka membebel kat luar, buat kering tekak aje.Huh!

Apa2 pun, harap korang enjoyce apa yang bakal aku kongsikan pada entri2 akan datang. Choow!!

Hero yang hensem,
Akulah Hero


No comments:

Post a Comment